Pages

Subscribe:

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Το μωρό που κλαίει και τι μπορείτε να κάνετε (3)


Τι γίνεται αν το μωρό σας εξακολουθεί να κλαίει

Πεινάει; Το ελέγξατε Καθαρή πάνα; Το ελέγξατε Έχει πυρετό; Το ελέγξατε
Γιατί κλαίει ακόμη; Τα μωρά κλαίνε για τους δικούς τους λόγους, όμως ακόμη και οι πιο σοφοί γονείς δεν μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του μωρού τους και τα μωρά δεν έχουν λόγια για να μας πουν τι συμβαίνει.

 

Τι να κάνετε όταν το μωρό σας κλαίει έτσι χωρίς λόγο

Φρέσκος αέρας
Μερικές φορές απλά ανοίγοντας την πόρτα και βγαίνοντας στο μπαλκόνι ή στην αυλή του σπιτιού, το μωρό σας σταματάει να κλαίει αμέσως. Αν αυτό έχει αποτέλεσμα, απολαύστε την στιγμή: κοιτάξτε γύρω, πάνω στον ουρανό, μιλήστε στο μωρό σας για τον κόσμο γύρω σας – είτε είναι ένα ήσυχο δρομάκι ή ένας πολύβουος δρόμος της πόλης.

Ζεστό νερό
Όπως και ο φρέσκος αέρας, το ζεστό νερό μπορεί να δώσει ένα τέλος στα δάκρυα του μωρού σας.
Για αλλαγή, αντί να του κάνετε μπάνιο, πάρτε το μωρό σας αγκαλιά και μπείτε μαζί στο μπάνιο, ενώ το νερό τρέχει ήρεμα. Μην πιέζετε το μωρό σας αν δεν του αρέσει ο θόρυβος ή  το πιτσίλισμα του νερού, όμως αρκετά μωρά το απολαμβάνουν. Βεβαιωθείτε ότι το μπάνιο σας δεν γλιστράει.

Αν έχω κάνει τα πάντα και ο γιος μου κλαίει ακόμη, απλώς αρχίζω ξανά.  Βγάζω όλα του τα ρούχα, αλλάζω την πάνα του, του κάνω μασάζ με μια ανακουφιστική λοσιόν, τον ντύνω, τον κρατάω κοντά και αν ακόμη κλαίει, τον ταΐζω. Φαίνεται ότι πάντοτε έχει αποτέλεσμα.
Είμαι μαμά για πρώτη φορά. Μπορώ να αντέξω τις άγρυπνες νύχτες και τις βρώμικες πάνες, όμως το κλάμα είναι εξαντλητικό. Κλαίω με το μωρό μου. Μερικές φορές όταν δεν αντέχω άλλο, απλώς κάνω ένα βήμα πίσω, παίρνω μια βαθειά, πηγαίνω το μωρό στον πατέρα του και του λέω ¨είναι η σειρά μου¨.

Όταν ο γιος μου κλαίει χωρίς λόγο, προσπαθώ να του διαβάζω κάποια βιβλία, και να του δείχνω εικόνες. Μερικές φορές απλώς έχει αέρια, οπότε τον βάζω να ξαπλώσει στην κοιλίτσα του και τον βοηθάει.  Άλλες φορές απλώς έχει ανάγκη να κλάψει, έτσι και εγώ τον αφήνω να κλάψει για πέντε λεπτά πάνω κάτω και μετά προσπαθώ να τον ηρεμήσω.

Πάντοτε προσπαθώ να θυμάμαι αυτό που μου είπε κάποτε κάποιος: ¨Μερικές φορές όλοι μας χρειαζόμαστε ένα καλό κλάμα. Πως θα ένοιωθες αν είχες ανάγκη να κλάψεις και κάποιος έκανε τα πάντα να σε εμποδίσει να κλάψεις¨; Τώρα απλώς έχω αγκαλιά το μωρό μου και το αφήνω να κλαίει. Γνωρίζει ότι είμαι δίπλα του και σταματάει να κλαίει όταν νοιώθει καλύτερα.

Μου πήρε λίγο χρόνο έως ότου μάθω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να βάζω το μωρό μου στην κούνια του στη διάρκεια που έχει τα ξεσπάσματα κλάματος. Μερικές φορές ένα διάλειμμα πέντε λεπτών είναι αρκετό για να ξανανιώσει ένας κουρασμένος και αγχωμένος γονιός και να γεμίσει με ενέργεια για να συνεχίσει το καθήκον του.



Να έχετε υπ’ όψιν ότι πολλά μωρά έχουν προβλέψιμες περιόδους ανησυχίας στη διάρκεια της ημέρας. Το είδος του κλάματος αυτού μπορεί να βοηθήσει το μωρό σας να αποβάλλει την επιπλέον ενέργεια του. Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε για να ανακουφίσετε το μωρό σας καθώς αυτό το κλάμα κάνει τον κύκλο του.

Με τον καιρό θα μπορείτε να αναγνωρίσετε τις ανάγκες του μωρού σας από τον τρόπο που κλαίει. Για παράδειγμα, το κλάμα της πείνας είναι σύντομο και χαμηλής έντασης, ενώ το κλάμα του πόνου είναι ξαφνική και υψίσυχνη στριγκλιά.

Websites
http://www.webmd.com/parenting/baby/crying-colic-9/colic-remedies

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου